FISTIK TARLASINI SULARKEN ARK ÜZERİNDE PATLAK OLUŞTU, KAPATAMADIM VE SU ARKINDAKİ BÜTÜN SULAR TARLAYA YAYILDI, SU ARKINDA DA KAPATILAMAYACAK KADAR BÜYÜK KOCAMAN BİR AÇIK ALAN OLUŞTU...

Çocukluk yıllarımda yaz tatilinde köye giderdim amcamlarla olabilmek için. Tabi söz konusu köy olunca onlarla beraber tarlada iş yapmakta kaçınılmazdı. Fıstık tarlası sulanırdı ama ara sırada su arkında patlaklar oluşurdu ve kapatırdık.

Bir gün yine fıstık tarlasını sularken şişkin vaziyette silme su giden ark üzerinde patlak oluştu ve kürek ile toprak alıp kapattım bu seferde başka yer patladı ve başka bir yerden toprak aldım orayı da kapattım, derken bir başka yer başka bir toprak bir başka yer başka bir toprak yine bir başka yer başka bir toprak velhasıl sonunda kocaman bir patlak oluştu ve tabi ki oradan al oraya koy şuradan al şuraya koy buradan al buraya koy derken kapatamadım ve su arkındaki bütün sular tarlaya yayıldı, su arkında da kapatılamayacak kadar büyük kocaman bir açık alan oluştu...

İşte bugün yaşananlara bakıyorum da ciddi bir benzerlik var sanki...


instagram.com/gezisyenM
facebook.com/gezisyenM
youtube.com/@gezisyenM
twitter.com/@MusaATASEVER
threads.net/@musatasever
linkedin.com/in/musatasever
facebook.com/musatasever
instagram.com/musatasever
atasever.net
#gezisyenM



Yorumlar